Талантливият 11-годишен Леон Даниел: Мечтая с музиката си да помагам на хората

Леон, би ли се представил за читателите на нашата медия?

-Казвам се Леон Даниел, на 11 години съм и живея в най-красивото балканско градче – Дряново. Обичам да слушам музика от съвсем малък, според моите родители.

Откога се занимаваш с музика и кой те насочи към нея?

Първите си стъпки с класическата китара, направих в НЧ”Развитие-1869” в нашия град, с преподавател г-н Радослав Талев. Няколко месеца по-късно започнах да уча и вокално изпълнение при г-жа Ваня Талева към МШ”Звезди в аванс”-гр. Габрово.

Към момента изучавам също пиано и солфеж при Албена Арсова, в Школа по пиано “Пъргави пръсти” и електрическа китара при Боян Карамфилов. Спешно ми трябва свободно време, за да включа и урок по барабани, но това е друга тема.

Разкажи ни повече за вашия музикален проект с Александър Симеонов. Как се роди идеята, как го реализирахте?

Един ден, скоро след премиерата на авторската ми песен “Почивен ден” по текст и музика на Боян Карамфилов, получаваме обаждане вкъщи от Алекс – фронтменът на група Страйкърс. Оказа се, че той е харесал моето изпълнение и има предложение за мен. Искаше да участвам в новия проект на групата – песента “Слънчев лъч”, по текст на Анелия Симеонова и музика на Алекс – Александър Симеонов. Моята задача беше да изпълня вокалите. Не можах да повярвам, че е истина! Бях слушал новата песен на групата – “Океан на любовта”, Алекс имаше уникален и разпознаваем тембър. Чух демото на песента и страшно ми хареса. Весел и позитивен текст, който излъчва щастие, як ритъм и мощни китари за фон. Оставаше само да се справя и да оправдая доверието, което ми гласуваха. Когато се запознах на живо с групата, всичките ми притеснения изчезнаха. Благодарен съм на тези страхотни музиканти за отношението, а с Алекс вече сме истински приятели. Вокалите записахме в звукозаписно студио Intelligent Music Project /Интелиджънт Мюзик Проджъкт в София. Видеоклипът заснехме в гр. Плевен, в студиото на група „Ватикана -Аудиовелвет“ и с оператор Боян Карамфилов. Това си беше як купон и много силна емоция. Настроението си пролича и в клипа, който скоро ще видите.

Подкрепят ли интересите ти твоите съученици? Как ще приемат твоята популярност?

Моите съученици обичат да им свиря и подкрепят любовта ми към музиката. Най-често, обаче, играем футбол, след което се прибирам пресипнал и без глас. Не смятам, че съм популярен. Един от моите приятели свири на гайда, друг е добър в народните танци. Всеки се стреми към своята цел.

За какво мечтаеш?

Това лято участвах в голяма благотворителна кампания, заедно с популярни музикални личности. Тогава усетих силата на това да си популярен, (нямам предвид себе си). Събираха се средства за едно детенце и огромната сума беше събрана още по време на събитието. В този момент разбрах, че да предаваш една красива емоция с музиката си, не е достатъчно. Трябва и да правиш света по-добър! За това мечтая – да мога с музиката си да помагам на хората.

Какво ще пожелаеш на нашите читатели?

На читателите Ви пожелавам да бъдат здрави, да вярват в себе си и да преследват мечтите си!❤️

Вашият коментар