Актьорът Петър Байков: Ако сте добри в нещо, вложете всички сили да се усъвършенствате и сърцето ще ви подскаже пътя

alternativpress_the_free – последвайте репортерите от новото поколение в инстаграм

Петър Байков е млад и талантлив, той впечатли зрителите с участието си в „България търси талант“. Завършва с отличен успех Националната търговско-банкова гимназия в София. Записва да следва „Филмова и телевизионна продукция“ в Лондон. Петър има изключителен талант в дублажа на филми, с гласа си озвучава „Красавицата и звяра“, „Игра на тронове“, „Дневниците на вампира“ и други филми. Днес той вече е в България и в момента учи „Театър“ в НБУ.

Здравей, имаш изключителен талант, на който се радват и малки и големи. Какъв си мечтал да станеш, когато си бил малък?

Като малък, а също и до днес, наред с артистичното ми развитие оставам пленен от Космоса и неговата необятност. В наши дни, като творец и артист, усещам много силно връзката си с този „извор“ на енергия и вдъхновение. Може да се каже, че съм съчетал и сбъднал тези свои детски мечти- да пътувам в безброй приказни светове.

Какви са бъдещите ти планове?

Засега мога само да кажа, че времето ще покаже. Виждам какво искат хората и това е нещо ново.

Свързваш ли филма „Красавицата и звяра“ със ситуации от реалния живот?

ази приказна история от малък ме е вдъхновила да бъда човек, който наистина вижда хората със сърцето, а не с очите. За мен красотата в един човек е дали самият той вижда света красив и добър и дали приема изпитанията в живота си като повод да се усъвършенства или като наказание.

-Според теб може ли един лош човек да стане добър?

-Аз вярвам в доброто във всеки един човек. Отвъд всички отличителни белези, като хора, ние сме едно. А любовта е двигателят на нашето съществуване. Когато е истинска, тя има пречистващата сила да прави чудеса!

Защо избра актьорството?

Както твърди законът за привличането- аз съм го избрал, защото и то е избрало мен. Откакто се помня аз се поставям във всякакви приказни светове. Вярвам, че да обогатявам себе си и хората с изкуство е моя мисия и истински дар.

Случвало ли ти се е като малък ,когато гледаш филм, след това да застанеш пред огледалото и да копираш героите?

Филмите, също както и книгите са оживяването на нечия фантазия. Като малък използвах гласовете на тези герои в разговори със семейството и приятелите и изразявах себе си чрез техните образи. Днес със сигурност и това ме прави различен- както създавам свои нови образи, така и мога да бъда някой друг, без да го имитирам.

Ако трябва да си герой от детски филм кой ще бъде този герой и защо?

Вече съм бил истински принц на Дисни, при това няколко пъти. Бих се преобразил отново в някой от по-цветните им образи. Когато озвучавах Анджелина Джоли в първия филм „Господарка на злото“, буквално влязох под кожата на персонажа. Пред камерата и зад микрофона, аз ставах този герой в конкретните обстоятелства. Напомня ми за Робин Уилямс в „Мисис Даутфайър“- мой много любим филм, който също знам наизуст.

Защо се върна от Лондон?

България е моят извор и моите корени. Винаги съм имал силна интуиция и благодарение на нея, следвам своя правилен път.

Какво искаш да кажеш на всички млади хора, които следват мечтите си?

-Следвайте гласа вътре в себе си и не правете компромиси с мечтите и надеждите си! Ако сте добри в нещо, вложете всички сили да се усъвършенствате и сърцето ще ви подскаже пътя.

автор Мишел Петрова

Вашият коментар