Помощ за Филип

Малкият Филип има нужда от помощ; Оставяме да опише състоянието му неговата майка Албертина Сантиаго Риверо – майка:Днес ми е много лош ден. Прибирахме се с Филип и почти влизахме, когато той направи поредния си припадък. Не ми се случва за пръв път, но никога няма да свикна с това. Гледах как любимото ми детенце се свлече в краката ми и ми идваше да изкрещя от болка и безсилие. Толкова са тежки тези моменти… Изпитваш ужас, страх, но най-страшно от всичко е БЕЗСИЛИЕТО! В такива дни се чудя дали ще мога да издържа… Да гледам детето си безжизнено на земята и да не мога да му помогна.

Сърцето ми плаче от болка. Детето ми… Филип! Той е добър, талантлив и прекрасен! Но той е болен! Много болен! Бори се всеки ден. Болниците и терапиите се превърнаха в ежедневие за него. Смел е! Силен е! Той има нужда всички да му подадем ръка! Уморен е… Започна да губи надежда. Да се отчайва. А парите за лечението му намаляват с всеки изминал ден! Той е само едно дете, което иска да е здраво, да живее и да се радва на живота! Не е трудно да подадеш ръка, да споделиш, да дариш, да помогнеш! Трудно е да подминеш и когато на теб ти се наложи да търсиш помощ и не я получиш! Не е важно дали ще дариш малко или много или ще споделиш, всяка помощ доближава Филип до мечтата му за здраве! Когато животът на детето ти е оценен от клиниката на такава огромна сума, родителят няма какво да каже… Той може да плати или да спре лечението . ! Остават само вярата и надеждата!!! Дарявайте, споделяйте ! За това не се изисква нищо друго освен добро сърце.

ВСЯКА ПОМОЩ Е ОТ ЗНАЧЕНИЕ, ВСЯКА ПОДКРЕПА Е ВАЖНА, ВСЯКО СПОДЕЛЯНЕ ПОМАГА !

Средства може да дарите тук::

Албертина Сантиаго Риверо – майка

BG81STSA93000020452246

банка ДСК

BIC STSABGSF

PayPal: rivero.albertina@abv.bg

revolut – @albertzf2u

Ако искате, свъжете се с майка му и помогнете!

Вашият коментар