Кристина Гочева:“Искам да лекувам хората чрез гласа си“

Интервю на Даниел Петров

Би ли се представила за читателите на нашата медия? Как започна да се занимаваш професионално с музика?

Казвам се Кристина Гочева, на 16 години и се занимавам с музика от 6 години. Талантът си съм го наследила от моята прекрасна майка, която като дете е била народна певица. С вокален педагог започнах да се занимавам преди 6 години. Всичко започна, когато се записах на кастинг за „Нови звезди“. Там трябваше да изберат принц и принцеса на град Панагюрище. Спечелих покана за участие в международен конкурс и толкова много исках да участвам в него, затова накарах моите родители да ме запишат на вокален педагог, който да ме подготви. Оттогава започна моята магия с музиката и до ден днешен си го припомням с усмивка

Може ли да ни разкажеш повече за Международния арт фестивал ABANICO 2024 в София?  

Фестивалът „Abanico“ ще запомня с топлото посрещане и невероятната организация на Роси Йорданова. Той ще сбъдне една от мечтите ми, а тя е да отида в романтичния Париж. Спечелих Гран при на целия конкурс и това е наградата. Там ще представя България и на певчески конкурс. Не мога да опиша колко съм щастлива!

Би ли ни казала малко повече за “ Принц и Принцеса на град Панагюрище“ ?

Арт компания „Нови звезди“ го организираха в „далечната“ 2017 година. Спомням си лъскавите рокли, с които бяхме облечени, също така дефилирахме като истински принцеси и накрая всяко детенце трябваше да покаже своя талант. Тогава аз изпълних песента „Облаче ле бяло“.

Твоите съученици подкрепят ли това, което правиш? 

Искрено съм благодарна на моите съученици, които винаги са ме подкрепяли, стискат ми палци на всеки конкурс и концерт.

Коя е най-голямата ти мечта в живота и според теб хората трябва ли да вярват в себе си?

-Народът казва: „Ти си голям, колкото мечтите ти“. Всъщност моята мечта е чрез моята музика, която бих искала да създавам в бъдеще, да докосвам хората, дори да ги лекувам чрез гласа си. И естествено, че човек трябва да вярва в себе си, това е силата, която ни държи. А дори и да сгрешим някъде, това ще ни направи по-добри и ще се усъвършенстваме.

Какво е твоето послание към читателите на нашата медия ?

Моето послание към читателите е да бъдем добри, да виждаме хубавите неща от живота, да прекарваме повече време с близките си хора и да се усмихваме! „Музиката е любов-нека я разпространим“!


Вашият коментар